Home | Over mij | Contact

Feestelijke make-up look

dinsdag 24 december 2013

Een feestelijke look hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Met mooie glitters, eyeliner, sprekende lippen en een zachte blush die accentueert heb je al een prachtige look in handomdraai. Mijn idee was om meer looks te maken, maar door omstandigheden is dat niet helemaal gelukt. Vandaag laat ik een look zien die niet al te heftig is, maar zeker wel feestelijk. 




Voor de ooglook heb ik losse oogschaduw met veel glitters in champagne kleur van Da Vinci gebruikt. Daaronder oogschaduwbasis en Swan Lake. Zo blijven de glitters beter plakken en het de grijze kleur van MAC zorgt voor meer diepte. In mijn binnenste ooghoek heb ik een rode kleur van de Catrice LE Floralista. De twee kleuren zorgen voor een mooi contrast. Daarna heb ik de kleuren zacht geblend en nog wat grijze kleur bij de overgang van de twee kleuren. 

Mijn lippen heb ik een rode kleur gegeven die neigt naar roze. Het is een lipstick van Rimmel die veel rode en zilveren shimmers heeft. Voor feestelijke gelegenheden is deze lipstick perfect. 

Veel roze en rood tinten in een look hoeft helemaal niet erg te zijn. Ik heb de Vintage District blush gebruikt met een glitter bronzer overspray. Hierdoor is het een mengeling van beide en dat zorgt voor een mooie combinatie. 


Alle gebruikte producten:

- Catrice foundation 
- Poeder van Bourjois
- Miss Sporty concealer
- LE Vintage District blush van Essence
- Auto Lash Everyday mascara
- Eyeliner van Sephora
- Da Vinci pigment oogschaduw in 03 Champagne
- MAC Swan Lake
- Catrice Floralista LE 'C02 Coral's Enchanted Garden'
- Rimmel lipstick in kleur 084

Wat wordt jouw look voor de feestdagen? 

Lots of love,
Sofie