Home | Over mij | Contact

Geshopt | Sweatshirts en studded boots

zaterdag 5 oktober 2013

Heerlijk om aan het begin van een nieuw seizoen weer items te scoren die bij dat jaargetijde horen. Voor mij zijn dat standaard in de herfst warme truien en laarsjes. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n type voor sweatshirts, maar op de webshop van C&A heb ik echt leuke items ontdekt die gelijk in mijn winkelmandje verdwenen. Ook heb ik bij Van Haren hele toffe laarsjes gekocht. Benieuwd naar mijn aankopen? Kijk dan verder. 




Mijn favoriete trui van de drie. Ik vind de aztec print heel leuk en ik houd van de zand bruine kleur. De stof is heel zacht, vergelijkbaar met badstof. Het zit dus echt heerlijk! De trui is hier te koop voor €15,00. 

Een stoere trui met galaxy print: i like! Het model is best baggy, dus ik denk dat ik hem vooral leuk vind staan op een legging. Op internet zag de print er wat minder fel uit wat ik veel mooier vind, maar alsnog kan ik niet wachten om de dit sweatshirt te gaan dragen. De trui is hier te koop voor €14,90. 

Deze wilde ik in eerste instantie weer retourneren, maar ik heb toch ervoor gekozen om hem te houden. Ik ben altijd meer van de stoerdere soort bloemen, zoals rozen. Het motief vond ik eigenlijk iets te tuttig, samen met de gebreide stof. Maar toen ik hem nog een keer aantrok en goed keek vond ik hem opeens toch leuk staan. Ik kon deze trui jammer genoeg niet meer in de C&A webshop vinden, waarschijnlijk is 'ie nog wel in de winkel te koop voor €14,90. 


Van Haren is mijn favoriete winkel als het gaat om laarzen. De prijs en kwaliteit vind ik goed in verhouding en ik slaag er vrijwel altijd. Deze lage laarsjes met studs zijn ideaal als je dunne benen hebt waardoor hogere laarzen met brede schachten vaak te groot vallen en daardoor nogal lomp staan. De studs vind ik heel gaaf en de pasvorm is fijn. De laarsjes waren rond de €35,00 en zijn niet meer te koop in de webwinkel. 


Heb jij ook al warme herfst kleding ingeslagen?

Lots of love,
Sofie