Home | Over mij | Contact

Zenner Vivid themacollectie

dinsdag 27 mei 2014

Vooral in de zomer vind ik het weleens leuk om vrolijke accessoires in mijn haar te dragen. De nieuwe themacollectie van Zenner, Vivid, heeft items die daar heel geschikt voor zijn. De accessoires hebben rode, roze en oranje tinten. Perfect als je in een romantische bui bent, op een roze wolk zit of een prima ballerina wilt zijn. Niet alleen in je haar schuiven, maar ook vlechten, knotten, krullen en stijlen van staarten is leuk!






Hoe schattig zijn deze kleine clipjes? Ik vind ze in ieder geval heel leuk! Ze hebben kleine bloemetjes op de voor- en achterkant. Ideaal om een klein plukje mee vast te zetten. De twee clipjes kosten € 2,99. 

Deze grote klemmen zijn echt eyecatchers! De neon roze kleur is lekker opvallend en ze hebben een soort blokjes patroon wat in de zon een tof effect geeft. Per twee kosten ze € 2,99. 

Ik vind het soms leuk om met zomers weer een bloem in mijn haar te dragen. Deze heeft een oud-roze kleur en stippels. Hij is precies goed van formaat, niet te groot en niet te klein. Je kunt hem niet alleen in je haar, maar ook als broche dragen. Kost € 3,49 per stuk. 

Kleine clipjes, ze zijn altijd handig. Meestal draag ik zwarte en bruine, maar voor een vrolijk effect kan je ze natuurlijk ook in crème, gele en roze met stipjes dragen. De clipjes zijn middelgroot van formaat en je kunt er goed je haar mee vastzetten of een pluk opzij doen. Per zes clipjes kost het € 3,99. 


De Zenner Vivid themacollectie maakt me vrolijk! De verkoopprijzen van deze producten variëren tussen € 2,99 en € 4,99. Naast de bovenstaande items heeft Vivid ook haarbanden, nog meer leuke clips, haarspelden, een roll-up en schuifjes uitgebracht in de Vivid collectie. 


Draag jij vaak accessoires in je haar?

Lots of love,
Sofie