Home | Over mij | Contact

NOTD | PUPA zilver met zalmroze

zaterdag 24 mei 2014

Ik had weer eens zin in opvallende nagels, dus besloot om ze te lakken met twee van Pupa die ik nog nooit had gebruikt. Het leek me een mooie combinatie van twee kleuren, maar het resultaat viel wat tegen en was minder mooi dan verwacht. Toch is het me gelukt om aan de combinatie te wennen. 




De twee lakken zitten in kleine compacte flesjes van 5 ml. Ja, ze zijn schattig! De nagellakken hebben jammer genoeg geen namen, maar nummers. Zilver heet 103 en roze 508.

Hebben jullie dat ook weleens? Dat je vooraf zo enthousiast kan zijn over een combinatie en dat het resultaat zo anders wordt dan verwacht, maar je er toch gewend aan raakt? Het zat er nog geen tien minuten op en ik vond het resultaat vreselijk. Na een uurtje keek ik naar mijn nagels en vond ik het toch wel tof!

De zalmroze kleur wordt op mijn nagels meer oranje, maar dat komt ook doordat er meerdere laagjes nodig zijn voor een goede dekking. De 'topcoat' is in principe gewoon een zilveren nagellak, want hij dekt volledig. Ik had persoonlijk liever dat het een echte topcoat was met subtiele dekking. Ik vind het effect net iets te glimmend zilver. 


Het kwastje dat PUPA nagellakken hebben is klein, dun en de haartjes zijn zacht. Het lakt niet vervelend als je kleinere nagels hebt zoals ik, maar ik ben er niet heel erg over te spreken. Geef mij maar de brede kwastjes met dikkere haartjes. 

De twee lakken drogen prima en houden het zeker drie dagen mooi uit bij mij. Een combinatie die ik eerst echt niet om aan te zien vond, heeft me toch positief verrast! 


Lots of love,
Sofie