Home | Over mij | Contact

Lush Sex Bomb Bath Ballistic

woensdag 8 januari 2014

Lush Sex Bomb is de populairste bruisbal van Lush. Dit komt zeker niet alleen door de aantrekkelijke naam, want de bruisbal zelf heeft heerlijke eigenschappen. Jammer genoeg kan ik niet vaak badspullen van Lush gebruiken omdat ik geen bad heb, maar toen ik in Maastricht was heb ik deze en nog een andere bruisbal voor jullie getest. 



Allereerst het uiterlijk van Sex Bomb. Ik vind het in een woord geweldig: een roze bruisbal, met paarse en blauwe kleuren en een prachtige roos aan de zijkant. Girly and classy! 

Sex Bomb zit vol met essentiele oliën zoals jasmijn en ylang ylang. Deze ingrediënten worden al tijden lang gebruikt als lustopwekkers. Van de lustopwekkende ingrediënten heb hier verder niets van gemerkt toen ik de bruisbal gebruikte (lol, just kidding). Verder bevat het scharrelei en sojamelk die kalmerend werken en je huid lekker zacht maken.

Het is heel leuk om te zien hoe het bad binnen enkele minuten van licht roze naar helemaal fel roze kleurt!

Het roosje komt na een gegeven moment boven drijven, cute! De geur die vrijkomt is  heerlijk en ruikt net zo vrouwelijk als het uiterlijk van de bruisbal. Een zoete, rozige geur maar wel op een volwassen manier die niet al te overheersend is. Mijn huid wordt er lekker zacht van. Ik heb wel gemerkt dat je met een heel gevoelige huid zoals ik niet al te lang met deze bruisbal moet blijven badderen. Op een gegeven moment krijgt mijn huid er namelijk uitslag van. 

Ik ben gek op deze bruisbal! De geur is fijn, het werkt kalmerend en mijn huid wordt er zeker zachter van. Dat het bad roze kleurt is natuurlijk nog veel leuker. De geur blijft nog even hangen na gebruik. Sex Bomb is zeker een aanrader. 

Een bruisbal van 200 gram kost € 6,05 en is te koop in de webshop van Lush en hun filialen. 

Heb jij al eens kennis gemaakt met de Bath Ballistics van Lush? 

Lots of love,
Sofie