Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #16

dinsdag 14 januari 2014

Wederom weer een week voorbij! Ik ben blij dat alle drukte van de feestdagen klaar is en ik met een positief gevoel 2014 kan beginnen. Het gaat gelukkig veel beter met mijn moeder en dat is een ontzettende opluchting. Ik ben nog nooit op het moment zelf en de tijd erna zo bang geweest. Daardoor voel ik me een stuk rustiger. Neem een kijkje in mijn leven. 



Wisten jullie dat ik een bril heb? Ik ook eigenlijk niet (meer)! Mijn moeder vond hem opeens terug in en ladekast en tja, eerlijk gezegd was ik alweer vergeten hoe slecht mijn ogen voor veraf zijn. Hij is jammer genoeg iets te klein geworden, want anders had ik wel overwogen om hem weer te gaan dragen. Ik zie er wel gelijk een stuk serieuzer uit :-)


Ik mis de kerstdecoraties nu al! Het brengt zo veel gezelligheid met zich mee. De kerstboom en versieringen zijn weer weg, maar deze drie hartjes mogen gewoon blijven hangen. 


Jummie, ik ben gek op mijn middagsnacks. 


Hoewel de bovenste foto het misschien niet doet vermoeden, ben ik de volgende dag begonnen met 'clean eten'. Dit is geen dieet, maar een levensstijl. Omdat ik nog best veel aan moet komen en daarvoor ook meer dan gemiddeld moet eten heb ik snel last van de vele suikers en gekke fabrieksingrediënten dat tegenwoordig in al het eten zit. Sowieso heb je daar al snel last van, maar met aankomen al helemaal. Hierdoor wordt mijn huid heel onzuiver en heb ik veel last van vermoeidheid en humeur dipjes. Ik doe het nu niet zo lang, maar merk al super veel verschil! Even wennen, maar het is het zeker waard. 

Naast vega en biologisch ga ik nu dus ook voor clean voedsel! Als jullie meer hierover willen weten, tips nodig hebben of een eetdagboek willen zien ter inspiratie laat het dan even achter bij de comments. 


Sofie doet voor het eerst deze winter weer haar Uggs aan, blijkt het de warmste dag van januari te zijn…En ja ik ben uitgelachen door vrienden. (dubbele facepalm) 


In het weekend gingen we naar de Ikea. Ik ga mijn kamer restylen en wil het meer op een woonkamer laten lijken. Ik ben hard op zoek naar een betere slaapbank. Deze crèmekleurige van de Ikea is de leukste die ik tot nu toe ben tegengekomen. Hij zit en ligt lekker, heeft een mooie kleur en strak design. 



Samen met Julian naar het IJspaleis in Zwolle. Wauw, dat was bijzonder! Echt enorm knap hoe mooi mensen dit uit ijs kunnen maken. Gelukkig hadden wij ons warm ingepakt, want het was -8, brrr.  

Onderweg naar Amsterdam voor weer een sessie EMDR (traumaverwerking) therapie. Ik zie er eerlijk gezegd altijd tegenop, maar naderhand ben ik wel weer opgelucht als de sessie is geweest. Het is een hele pittige therapie, maar werkt zo effectief en snel. 

Zomaar een rood bosje bloemen gekregen, lief!


Hoe was jouw week? 

Lots of love,
Sofie