Home | Over mij | Contact

Batiste droogshampoo voor brunettes

vrijdag 10 januari 2014

Ik geloofde er eigenlijk niet zo in.. shampoo die je haar zonder een douchebeurt er weer schoner en met meer volume uit laat zien… Inmiddels heb ik meerdere droogshampoos uitgeprobeerd en ben ik om! Het is een geweldig en innovatief product. Mijn favoriet is de Batiste droogshampoo, speciaal voor bruin haar. Een redder in nood! 



De droogshampoo zit in een grote bus met leuke, vrolijke opdruk. In de fles zit een inhoud van 200ml. Het helpt om een extra dag frisheid te geven zonder water te hoeven gebruiken.  De droogshampoo geeft futloos haar een boost, gaat vette haarwortels tegen en geeft het haar structuur waardoor je het makkelijk kunt stylen voor iedere gelegenheid. Er zijn twee tinten voor brunettes verkrijgbaar: Dark & Brunette en Medium & Brunette. 


Het fijne aan deze droogshampoo speciaal voor brunettes is dat het geen witte waas achterlaat. Dit doen de andere droogshampoos namelijk wel. Voor blondines geen enkel probleem, maar de bruin harigen onder ons willen natuurlijk niet met een mogelijk witte waas rondlopen. De spray is dus ook bruin.

De ingrediënten zijn niet heel bijzonder en er zit niets geks tussen. Er zitten geen voedende bestanddelen in, maar daarvoor gebruik je ook geen droogshampoo. Hij maakt je haar gewoon wat schoner. Er zit ook parfum in zodat het haar een fijne geur krijgt.

Mijn haar na twee dagen niet wassen… Goed schudden voor gebruik. De tuit ca. 30 centimeter van het haar afhouden en op de haarwortels spuiten. Even inmasseren met de vingertoppen, een beetje doorkammen et voilà! 

Links mijn haar voor en rechts mijn haar na de droogshampoo gebruikt te hebben. Het werkt snel en goed voor mijn gehele coupe! Binnen een minuut ziet mijn haar er weer prima uit. Na gebruik is mijn haar echt een stuk minder vet en ruikt het lekker fris. Ik heb ook wat meer volume erdoor gekregen. Het voelt zachter aan en helemaal niet stug, zoals ik wel bij andere droogshampoos heb gemerkt.

Batiste is mijn favoriete merk onder de droogshampoos. Een product dat op alle vlakken gewoon goed zijn werk doet en fijn is in gebruik. Ideaal voor de ochtenden dat ik me heb verslapen, als ik het heel druk heb of in de avond nog een feestje is waarvoor mijn haar net een boost nodig heeft. 

De Batiste Hint of Colour bussen zijn verkrijgbaar bij Kruidvat, Trekpleister, DA en DIO drogisterijen voor een prijs van € 5,58. 

Wat is jouw ervaring met droogshampoos? 

Lots of love,
Sofie