Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #15

maandag 23 december 2013

Deze week was best rustig. Bijna alle lessen vielen uit op school waardoor ik veel meer tijd had om andere (leukere) dingen te doen. Het weer vond ik de afgelopen dagen wel vervelend. Soms scheen de zon, waarna later de regen met bakken uit de lucht viel. Ik wil sneeeeeuw! Aan het eind van deze week is er iets gebeurd met mijn moeder waardoor ik enorm geschrokken en nog steeds een beetje ontdaan ben. 



Video's kijken van vroeger, het toppunt van liefheid! Tot vijf jaar terug hebben mijn moeder en oma veel filmpjes van mij gemaakt voor later. Dit was mijn eerste lachje, toen ik ongeveer vijf maanden oud was.

Ik ben super benieuwd naar de Vita Coco drankjes, want ik hoor er veel goede verhalen over. Ik kreeg een leuk pakket toegestuurd die ik voor de camera ga proeven en reviewen. 

In het weekend was ik de spelletjes kast aan het opruimen en kijk wat ik vond: een authentieke en verstofte 'Talking Boy'. Voor de tijd dat de Gameboy's er waren, was dit helemaal hip. Inclusief zwart-wit beeld, irritante piepjes en veel pixels :-)

Het was van de week zo'n guur en koud weer dat ik mijn vervelendste bruine kriebel trui wel aan moest trekken. Hij zit niet zo lekker, maar is wel ontzettend leuk met de patronen en kleine glitters. 

Woensdag ging ik uit eten met vrienden in een heerlijk restaurant. Dit gelukskoekje vind ik best op mij van toepassing: 'if you go a year with a cripple, you'll limp at the end of it'. 

Daarna gingen we nog om tien uur 's avonds schaatsen op de ijsbaan in Amersfoort. Super leuk! Het was jammer genoeg heel rustig, we hadden de baan bijna voor onszelf. 

Ik vond dit schatje op Instagram, wat een cutie! Echt het perfecte hondje. 

Naast koud weer was er ook een dag dat de zon volop scheen! Wel gek, het is net winter terwijl het dan met de zon alweer lente lijkt. Zoals ik al schreef: ik wil sneeuw! 

Mijn vierde kerstpakket is alweer binnen. Deze is van de Plus, waar ik in het weekend werk. Ze hebben echt hun best gedaan om voor elke leeftijd een leuk pakket samen te stellen. In mijn pakket zat alleen maar snoep, koek, chocolade en zoet drinken.

Na mijn werk kwam ik thuis, mama en ik praatten wat en opeens kreeg ze pijn bij haar borst. Het deed steeds meer pijn en ze trok op een gegeven moment helemaal wit weg, begon te schokken en ze viel eigenlijk in mijn armen. Toen is ze een kwartier buiten bewustzijn geweest en het was vreselijk om mee te maken. Ik dacht echt het ergste. Ik heb haar met mijn EHBO diploma goed kunnen helpen. Ze is met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan en heeft daar de hele dag moeten blijven. Wat ze heeft gekregen lijkt op een hartaanval of tia, maar dat is het niet helemaal. Het gaat nu weer beter met haar, maar het was geen leuke afsluiting van de week. 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie