Home | Over mij | Contact

New in | Nike Air Max 1 ‘Leopard Grey'

zondag 23 juni 2013

Als je mij een jaar geleden zou hebben gevraagd wat ik van Nike Air Max vond, zou ik hebben gezegd dat ik het afzichtelijk lelijke dingen vind. Maar, tijden veranderen en mijn smaak kennelijk dus ook. Want nu, op het moment dat ik dit artikel schrijf zitten er twee Nike Air Max aan mijn voeten en ben ik er helemaal verliefd op. 




Ik was samen met mijn moeder de Foot Locker binnengestapt om ze eigenlijk alleen even te passen, omdat we ze pas over een maand als ik jarig ben zouden gaan kopen. Toen ik ze aan had vertelde de verkoper dat dit het laatste paar was en dat ze overal uitverkocht zijn. Het is een Premium editie, dus ze zouden niet nog een keer gemaakt worden. Oh my... en dat in precies mijn goede maat, lucky me! Toen kon mijn moeder natuurlijk geen 'nee' meer zeggen! 

Toch gek , hoe smaak zo snel kan veranderen. Alhoewel ik moet toegeven dat ik veel Air Max nog steeds niet mooi en te lomp vind, ben ik toch echt nog nooit zo snel verliefd geworden op schoenen. 


Als noob op het gebied van Air Max wist ik niet dat deze schoenen zo licht waren. Het was wel even wennen, maar ze lopen heerlijk. Het voelt alsof ik een beetje op wolken loop. Als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld Vans is dat zo'n groot verschil. Mijn houding verbetert en ik ga ook automatisch rechter op lopen. Wat goede schoenen toch niet kunnen doen. 


De Nike Air Max 1 ‘Leopard Grey' kosten € 139,99 en ze zijn volgens mij alleen nog te koop bij Foot Locker.


Heb jij ook dat je smaak zo snel kan veranderen?

Lots of love, 
Sofie