Home | Over mij | Contact

TAG | Get to know me

vrijdag 15 maart 2013


Waarschijnlijk is deze TAG wel de meest bekendste in blogger land. Tot mijn grote verbazing had ik hem nog niet ingevuld. Daarom is het hoogste tijd dat jullie mij beter leren kennen!


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.


Geboortejaar?
 Ik ben geboren in 1996.
Hoe lang ben je?
 Ik heb mezelf al een tijdje niet meer opgemeten, maar ik ben rond de 1.60 en 1.63 meter lang. 
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Vandaag hoef ik pas om 12 uur te werken, dus toen ik vanochtend om 6 uur wakker werd dacht ik wel even: 'shit, wat vroehoeeg'. 
Waar ben je op dit moment? Ik zit in de huiskamer. 
Single/relatie? 
Ik heb sinds 2011 een relatie met mijn vriend Julian.


Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
 Ik ben een vrolijke stresskip. 
Guy/Girlcrush:
 Ik heb heel lang een crush op John Mayer gehad. Ik bedoel, je kan niet om hem heen toch? Alleen al zijn tatoeages en mooie glimlach.. *smelt*. 
Wat zou je op dit moment graag willen Een tijdmachine waarmee ik het weekend kan maken. 
Wat is je doel in het leven? Ik heb niet echt een doel. Ik leef gewoon met de dag. Gelukkig ben ik al, maar gelukkig blijven is ook een doel op zich. 
Waar ben je bang voor?
 Voor ziektes en het verlies van mensen die me dierbaar zijn.
Heb je je rijbewijs? 
Nee, maar als ik zeventien ben ga ik rijlessen nemen. 
Nagellak of lippenstift?
 Oei, lastige vraag! Ik heb zo mijn periodes dat ik beide producten veel gebruik. De laatste paar weken ben ik weer helemaal into de nagellak, omdat mijn nagels weer wat langer zijn. 
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
 Mijn favoriete seizoen is de zomer. Voor mijn gevoel is dan alles een stuk chiller en vrolijker. 


Wil je ooit gaan trouwen?
 Voordat ik met Julian verkering kreeg was ik echt principieel tegen het huwelijk. Maar ja, ik ben echt overtuigd. Trouwen is toch wel heel mooi, afgezien van de dure kant dan. 
Ben je een healthy-freak? Ja, nogal. Dat kan denk ik ook niet anders als je 5 jaar anorexia hebt gehad. Ik ben er nog lang niet helemaal vanaf, maar ik denk dat ik altijd wel gezond zou blijven eten.
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
 Van origine heb ik blond haar, maar sinds een tijd heb ik bruin haar. Mijn haar komt tot op borstlengte. 
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Een mooie, betaalbare trui met het infinity teken zoek ik al tijden. Als iemand weet waar ik die kan kopen, please tell me!
Heb je tattoos?
 Ik heb het NEDA teken met een opstijgende vogel op mijn arm. Deze tattoo heb ik nog niet zo lang. Als je eenmaal een tattoo hebt, wil je méér. Ik denk dat het dus niet bij deze ene blijft. 


Heb je piercings?
 Naast 3 oorgaatjes heb ik nog geen piercings. Binnenkort ga ik mijn eerste piercing nemen, wat het wordt laat ik nog even in het midden :-)
Draag je een bril?
 Nee.
Wat is jouw perfecte pizza?
 Eentje met vegetarische kip van de Vegetarische Slager (echt een aanrader, ook voor vlees eters!), paprika, tomaat, feta, pesto. Oh yum, nu gaat mijn buik onwijs knorren. 
Favoriete eten/drinken? Mijn favoriete drankje is versgeperste jus d'orange. Favoriet eten heb ik niet, ik vind eigenlijk alles wel lekker. 


Wat is je favoriete parfum? De parfums van Bruno Banani zijn goddelijk. 
Wat is het laatste wat je kocht?
 De pre-sale producten van de Sleek Aqua collectie. 
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Een bakje koffie drinken. 
Favoriete ijsje?
 Mijn favoriete ijs is van Ben&Jerry. Daar kan je me echt voor wakker maken. 
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
 Vroeger was ik echt een persoon die makkelijk tot 12 uur in zijn nest kon blijven liggen, maar sinds een paar maanden word ik standaard rond 6 uur wakker, en ja ook in het weekend :-(
Wat zijn je plannen voor 2013?
 Er een geweldig jaar van maken! 



Met hoeveel kussens slaap jij? Met maar een kussen. 
Ben je een ochtend of avond persoon?
 Ik ben graag vroeg op 's ochtends, maar blijf ook altijd lang op in de avond. Eigenlijk allebei dus. 
Ben je geordend of rommelig?
 Met mijn kamer ben ik afwisselend heel netjes, maar met andere dingen kan ik ontzettend geordend zijn. 
Wat wil je op dit moment graag zien?
 Een man die nu de kamer binnen loopt en mij komt masseren. Serieus, mijn rug zit helemaal op slot. 


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik hoop dat ik over tien jaar nog steeds met Julian samen ben, een mooi huisje heb en misschien al een kind of getrouwd ben. Ik werk in de psychiatrie en verder heb ik al een paar mooie verre reizen gemaakt. 
Wie mis je op dit moment?
 Mijn vader. 
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Hmm, ik ben wel blij met mijn slanke armen. 
Ben je verlegen?
 Ja, ik ben best verlegen. In situaties of met mensen waar ik me thuis voel kan ik helemaal mezelf zijn, maar met veel mensen die ik niet ken kruip ik echt in mijn schulp. 
Heb je een accent?
 Nee.
Zussen/broers, hoe oud?
 Nope, ik ben enigskind. 
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?  Druk! Ik zit lange dagen op school en werk twee dagen per week. Daarnaast blog ik met veel plezier en besteed ik veel tijd aan andere hobby's en vrienden. 

Lots of love,
Sofie