Home | Over mij | Contact

Sleek Aqua collectie LE Lagoon palette

zaterdag 23 maart 2013

De Aqua collectie is geïnspireerd door de legendarische sprookjesverhalen over zeemeerminnen en de oceaan. In het palette zitten 12 kleuren: 9 shimmer kleuren en 3 matte tinten. Sleek heeft de kleuren in dit palette goed afgestemd op de lente. Laat dit palette mij wegdromen naar zonnige stranden of bezorgd het mij geen vakantiegevoel? 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.





De verpakking van het palette, daar is maar een woord voor nodig: wauw. Door de kleuren had ik verwacht dat het palette meer blauw/paarse tinten heeft, maar dat is niet zo, want...



Wat gelijk opvalt is dat er vooral zachte pasteltinten in zitten. De matte kleuren springen eruit. Er zit een grote variatie aan kleuren in, van goud en diep zwart tot licht roze en turquoise blauw. 


Bij openen van het palette komt er een folie tevoorschijn waar de namen van de kleuren opstaan. Er is zelfs nagedacht over bijpassende namen. Enkele voorbeelden: goud heeft de naam 'Sea Shell', donker blauw 'Night Sky', wit 'Oyster' en roze 'Ariel'. Leuk! 


Reflection, Underworld, Emerald, Sea Shell, Oyster, Night Sky, Black Pearl en Ariel


Sassea, Pink Jewel, Deep Water, Sand Dollar, Reflection, Underworld, Emerald, Sea Shell

Net zoals bij alle Sleek paletten is de pigmentatie dik in orde. Ik heb geswachtst met 2 veegjes.  De matte oogschaduws vind ik mooi en ze zijn goed gepigmenteerd. Ze zijn alleen niet zo romig en wat stugger. Vooral 'Oyster' en 'Sea Shell' zijn rijk aan pigment, en dat is zeker uniek voor de kleur. Vooral bij 'Reflection' en 'Sand Dollar' merk ik dat er weinig kleur vanaf komt. Heel verassend is het niet, want dit zijn ook twee van de zachtste kleuren.



I love this palette! Er zit een fijne afwisseling aan zowel matte en shimmer kleuren in. Vooral de pasteltinten zijn prachtig. Mijn handen kriebelen om hier looks mee te maken, er zit zo'n breed scala aan tinten in het palette dat je er alle kanten mee op kan. Een look met alleen maar blauwe tinten, pastelroze met zwart en wit voor een meer smokey look... Ergens deze week een artikel met verschillende looks die je met het palette kan maken. 

Willen jullie ook de reviews zien van de nagellakken en blush uit de Aqua collectie ? Let me know!

Sleek Aqua collectie Lagoon i-Divine oogschaduw palette is vanaf nu verkrijgbaar op Boozyshop voor €9,99. 

Lots of love,
Sofie