Home | Over mij | Contact

WIN | LE palette 'Unusual Lavender' van KIKO (gesloten)

zaterdag 23 februari 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Ik ben weer terug uit Parijs en daar heb ik voor jullie iets leuks gescoord bij de KIKO winkel, namelijk het Limited Edition oogschaduw palette '03 Unusual Lavender'. Dit palette heeft prachtige zachte tinten, die mooi te combineren zijn in een look. In de winkel heb ik de kleuren geswachtst, en de pigmentatie is echt prachtig! 



KIKO is alleen in hun speciale winkels te koop en wordt niet verkocht in Nederland. Het is een exclusief merk en dus super leuk om te winnen. Je weet namelijk zeker dat niet veel mensen dit palette zullen hebben :)



Wat moet je doen om kans te maken?

- Als je me al volgt via deze bovenstaande mogelijkheden: 'Like' dan dit artikel op Bloglovin' 

Met meerdere opties meedoen betekent meer winkans.

Laat in een reactie achter hoe je meedoet en eventueel hoeveelste volger je bent. Vul je e-mail adres in bij het reactiesysteem (is niet zichtbaar), zodat ik contact met je op kan nemen. 

De winactie eindigt op: 7 maart
Op 9 maart maak ik de winnaar bekend

Lots of love,
Sofie